שגיב פלייסיגר נולד בשנת 1977 כשגיב זריז.

שם המשפחה המקורי : פלייסיגר. סבא שלו, אברהם מאיר פלייסיגר (ז"ל) ברח מהנאצים בתקופת מלחמת העולם השניה ושינה את שם משפחתו מ "פלייסיגר" ל "זריז" על מנת שלא יוכלו למצוא אותו.

לדף המעודכן לחצו כאן

לאחר מותו של הסבא בשיבה טובה, שינה שגיב את שם משפחתו והחזיר אותו למקורות : פלייסיגר.

בשנת 2005 התחתן עם שירה סמירה (היום שירה פלייסיגר-סמירה, המטפלת ברפואה סינית הידועה) והביאו יחד לעולם 5 ילדים: 4 בנים ובת במטרה להחזיר את משפחת פלייסיגר בתוך מספר דורות להיות המשפחה הענפה והגדולה כפי שהייתה ערב מלחמת העולם השנייה.

מידע עסקי על שגיב פלייסיגר

שגיב פלייסיגר ייסד והקים בשנת 2004 את חברת השיווק הישיר "סופר דיל פלוס". מאות אלפי לקוחות נהנו ממוצרים מוזלים המגיעים ישירות לביתם עם שליח, שירות לקוחות מהיר ומקצועי הכולל תמיכה טכנית למוצרים השונים.

לאחר מכן ייסד וניהל את חברת התכשיטים היוקרתית "קדן", חברת השירות "סופר אלקטריק" וכן רכש פעילות של חברת השיווק הישיר "קונים ישיר סחר".

בשנת 2011 חבר ליועץ המס המומחה דרור רחמים כשותף ובימי השיא של החברות תיפקד כמנכ"ל וניהל כ 300 עובדים בארבע חברות שונות.

ב 08/12/2014 פשטה הרשות לסחר הוגן על משרדי חברת סופר דיל פלוס ולימים התגלה כי מספר נציגות מכירה החליטו עבור בצע כסף לעבוד בניגוד להוראות החברה והחוק ולרמות ולגזול לקוחות מבוגרים. פלייסיגר לקח את האחריות על עצמו, הורשע בעקבות הודאתו ב "אי פיקוח מספיק", הסכים לשלם קנס גבוה, סגר את חברת סופר דיל פלוס ולאחר שהחליט לצאת מעסקי השיווק הישיר סגר גם את חברת "קונים ישיר סחר".

 

לדף המעודכן לחצו כאן

 

מה שגיב פלייסיגר עושה כיום ?

כיום מנהל שגיב פלייסיגר את חברת השירות סופר אלקטריק ביחד עם שותפיו – דרור רחמים ואסף לביא.

החברה תחת ניהולם הביאה למהפך בתחום השירותים המגוונים לבית כאשר משווקת את "מגן לבית" ומספקת ללקוחות מנויים שירות כמעט לכל תקלה בבית: חשמלאים, אינסטלטורים, טכנאיי דודי שמש וחשמל, טכנאיי מחשב, מנעולנים, מדבירים, שירות לסלולר עד הבית, טכנאים לכל מוצרי החשמל בבית, שירותי דרך ועוד…

שגיב פלייסיגר סופר אלקטריק

לחברה כ-350 עובדים ואנשי מקצוע שכירים ועצמאיים והיא חלוצה בתחום השירותים לבית- הכל תחת קורת גג אחת ("קליק קטן והכל fix").

לדף המעודכן לחצו כאן

החברה מאפשרת ללקוחותיה לפתוח קריאות ולפנות 24 שעות ביממה בטלפון, באפליקציה ייחודית והראשונה מסוגה בישראל שפותחה ומתוחזקת במיוחד עבורה, בווטסאפ, בפקס, באימייל ודרך אתר האינטרנט שלה. מחלקת שירות הלקוחות כוללת אנשי מקצוע אשר מייעצים למנויים ואף פותרים תקלות בטלפון ללא צורך להמתין לטכנאי או להוציא הוצאה כספית מיותרת.

החברה בודקת מפקחת ומסננת תדיר את הטכנאים ואנשי המקצוע שלה ובכך מבטיחה למנוייה שירות הולך ומשתפר בנושא הגינות, אמינות ומקצועיות התיקונים ואנשי המקצוע.

החברה לא מתווכת בין איש מקצוע ללקוח, אלא שולחת איש מקצוע מטעמה, היא מפקחת, בודקת ומסננת תדיר את אנשי המקצוע שעובדים איתה והיא אחראית על התיקון מא ועד ת.

במה עוד שגיב פלייסיגר מתמחה

שגיב פלייסיגר הוא גם מומחה בתחום פיתוח אפליקציות למובייל וכן בתחום הסייבר.